Administratief medewerker

Kun jij goed zelfstandig werken? Ben jij administratief sterk en behulpzaam? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over ons

Ken je ons al? Wij zijn een ambitieus familiebedrijf, gevestigd in Haarlem, en leveren al 75 jaar advies en ondersteuning op het gebied van verzekeringen. Onze organisatie bestaat uit twee labels: Endema Keijzers Verzekeringen (tussenpersoon voor particulieren en bedrijven) en HBH Serviceprovider (serviceprovider voor onafhankelijke tussenpersonen). Een vriendelijke en persoonlijke aanpak staat bij ons op nummer één!

Wij zorgen dat we een band opbouwen voor de lange termijn, daarom zorgen we goed voor onze klanten, agenten én voor elkaar. Wij werken met een hecht team waarin iedereen zichzelf kan zijn. Bij ons gaat het om meer dan alleen de inhoud van het werk. Wij kijken om naar elkaar, stimuleren de persoonlijke groei en gaan samen op toffe bedrijfsuitjes!

Door de groei van onze organisatie zijn wij per direct op zoek naar een administratief medewerker (16 tot 24 uur per week).

Wat ga je doen?

Compliance is in onze branche zeer belangrijk en wij nemen dit intern dan ook serieus. Aan jou de leuke en uitdagende taak om ervoor te zorgen dat wij intern voldoen aan de compliance eisen. Jij ondersteunt de Audit & Compliance Coördinator op administratief gebied. Jouw takenpakket is divers, waardoor het een afwisselende en uitdagende functie betreft. Je werkt mee aan het Werkprogramma Risicobeheersing Volmachten, voert maandelijks steekproeven uit op interne werkprocessen, zorgt ervoor dat ons handboek met procedures up-to-date is en je houdt je bezig met veiligheid van de (persoons)gegevens van de klanten.  

Daarnaast bied je de Audit & Compliance Coördinator ondersteuning op het gebied van compliance trainingen. Maandelijks hebben wij een interne Academy om onze collega’s te trainen omtrent onze manier van werken. Samen zorgen jullie ervoor dat de collega’s een training kunnen volgen en op de hoogte zijn van alle compliant bedrijfsprocessen.

Binnen onze organisatie liggen er volop kansen en doorgroeimogelijkheden om je takenpakket verder uit te breiden, dit is afhankelijk van jouw competenties/kwaliteiten en ambitie.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Maandelijks steekproeven uitvoeren op interne processen.
  • Handboek up-to-date houden zodat onze werkprocessen actueel blijven.
  • Trainingen ontwikkelen samen met de Audit & Compliance Coördinator om de kennis van collega’s actueel te houden.
  • Ondersteuning bieden aan de Audit & Compliance Coördinator.

Wat wij bieden:

  • Een hecht team met gezellige collega’s.
  • Dagelijks een vers verzorgde lunch met het team.
  • Toffe interne doorgroeimogelijkheden.
  • Een passend salaris met 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband).
  • De mogelijkheid om een vakopleiding of opleiding op maat te volgen.
  • 50% bijdrage van je pensioen.
  • Korting op je verzekeringen.
  • De Academy, waarin je werkt aan je ontwikkeling.
  • Wekelijks een gezellige vrijdagmiddagborrel om de werkweek af te sluiten.
  • Diverse incentive programma’s zoals tripjes met je collega’s, teamuitjes en cadeaubonnen.

Wat wij vragen:

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden; menselijk, enthousiast en integer.
  • Volledig bekend met het MS Office pakket.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Interesse in wet- en regelgeving.
  • Je wilt graag 16 uur tot maximaal 24 uur per week werken.

Ons kantoor is gevestigd in de gezellige binnenstad van Haarlem. In je lunchpauze loop je gemakkelijk de stad in, maar we hebben ook een gave bedrijfskantine! Uitermate geschikt voor onze wekelijkse vrijdagmiddagborrel.

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature? Stuur dan snel je motivatie en je C.V. naar directie@endemakeijzers.nl.

Voor vragen kun je contact opnemen met Roos Dobbe, telefonisch te bereiken via 023-5317150 of per e-mail naar directie@endemakeijzers.nl.

Klinkt dit nét niet helemaal als jou, maar zou je wel een andere rol willen vervullen binnen ons team? We kletsen graag met je over de mogelijkheden! Voor vragen kun je contact opnemen met Roos Dobbe. Je kunt haar telefonisch bereiken via 023-5317150, of even een mailtje sturen naar directie@endemakeijzers.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!