Relatiebeheerder

Als relatiebeheerder ben jij hét aanspreekpunt voor onze eindklanten en agenten op het gebied van particuliere schadeverzekeringen. Ben degene die ervan houdt om in een snelgroeiende en uitdagende werkomgeving te werken? Lees dan snel verder!

Over ons

Ken je ons al? Wij zijn een ambitieus familiebedrijf, gevestigd in Haarlem, en leveren al 75 jaar advies en ondersteuning op het gebied van verzekeringen. Onze organisatie bestaat uit twee labels: Endema Keijzers Verzekeringen (tussenpersoon voor particulieren en bedrijven) en HBH Serviceprovider (serviceprovider voor onafhankelijke tussenpersonen). Onze labels staan voor persoonlijk, integer en energie. Een vriendelijke en persoonlijke aanpak staat bij ons op nummer één! Hierdoor kunnen wij onze klanten én agenten volledig ontzorgen in een relationele sfeer.

Onze kracht? Wij zorgen dat we een band opbouwen voor de lange termijn, daarom zorgen wij goed voor onze klanten, agenten én voor elkaar. Wij werken met een hecht team waarin iedereen zichzelf kan zijn. Bij ons gaat het om meer dan alleen de inhoud van het werk. Wij kijken om naar elkaar, stimuleren de persoonlijke groei en gaan samen op toffe bedrijfsuitjes! Onze medewerkers zetten altijd net dat stapje extra voor de klant of de agent. Wij dagen elkaar en onszelf dagelijks uit om te blijven groeien en dat leidt tot mooie resultaten. Want onze organisatie groeit hard!

In verband met de groei van onze organisatie zijn wij daarom per direct op zoek naar versterking van ons team!

Heb jij zin om mee te groeien en word jij onze nieuwe aanwinst voor het team frontoffice?

Wat ga je doen?

Als relatiebeheerder sta jij onze particuliere relaties bij die een vraag hebben over hun verzekeringspakket, een offerte willen aanvragen, advies willen inwinnen of een schade willen melden. Met jouw enthousiasme en inlevingsvermogen weet jij elk klantgesprek succesvol af te handelen. Klanten hechten waarde aan onze betrokken en betrouwbare dienstverlening. Aan jou de mooie taak om onze relaties een vertrouwd gevoel te geven. Daarnaast beheer je onze e-mail inbox en zorg je samen met jouw team ervoor dat wij voldoen aan onze zorgplicht. Je neemt proactief telefonisch contact met de klant op om samen het verzekeringspakket door te nemen. Je bereidt de gesprekken voor en na het gesprek ben je ook verantwoordelijk voor de actiepunten die hieruit voortkomen. Zo bouw je een band op met de klant en zorg je dat het verzekeringspakket op orde is.

Maar jij staat niet alleen klaar voor de bestaande en potentiële nieuwe klanten van Endema Keijzers Verzekeringen. Je bent tevens het aanspreekpunt voor onze agenten die aangesloten zijn bij HBH Serviceprovider. HBH Serviceprovider biedt serviceproviding aan tussenpersonen (agenten) in de regio Haarlem, Bollenstreek en Haarlemmermeer. Dit houdt in dat andere agenten gebruik kunnen maken van onze verzekeringsproducten. Hierdoor zijn wij een snelle schakel tussen agenten en verzekeringsmaatschappijen.

Onze agenten willen graag een passende offerte ontvangen en hebben soms ook behoefte aan risico-advies. Met jouw deskundigheid en professionaliteit ben jij een betrouwbare gesprekspartner voor onze agenten en verzorg je een offerte op maat. Door de behoefte bij onze agenten te achterhalen en goed mee te denken, kan jij ze optimaal ontzorgen zodat zij weer verder kunnen gaan met datgene wat ze het liefst doen: klanten adviseren. Je werkt nauw samen met je collega’s van de frontoffice en jullie vormen samen een hecht en sterk team.

Kortom, een uitdagende baan waarin geen dag voor jou hetzelfde eruit ziet!

Taken en verantwoordelijkheden

  • Visitekaartje van onze organisatie.
  • Eerste aanspreekpunt voor onze particuliere relaties.
  • Eerste aanspreekpunt voor onze aangesloten agenten.
  • Het behandelen van digitale poststukken.
  • Klanten, agenten en bezoekers op kantoor ontvangen.
  • Beheren van de e-mail inbox.
  • Proactief telefonische onderhoudsgesprekken voeren met particuliere klanten.
  • Het maken van afspraken met klanten en prospects.
  • Offertes maken.
  • Mutaties verwerken in ons systeem ( ANVA ).
  • Wijzigingsformulieren aanmaken van mutaties, royementen en adreswijzigingen.
  • Verzorgen acceptatietraject naar en van verzekeraar.
  • Voorbereiden en uitvoeren van commerciële acties.
  • Schriftelijk en telefonisch contact onderhouden met klanten, agenten, experts, tegenpartijen, verzekeringsmaatschappijen en andere derden.
  • Alle overige voorkomende bij de functie horende werkzaamheden.

Wat wij bieden:

  • Een hecht team met gezellige en inspirerende collega’s die voor je klaarstaan en zorgen voor een fijne werksfeer.
  • Dagelijks een vers verzorgde lunch met het team.
  • Toffe interne doorgroeimogelijkheden.
  • Een passend salaris met 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband).
  • De mogelijkheid om een vakopleiding of opleiding op maat te volgen.
  • 50% bijdrage van je pensioen.
  • 8% vakantiegeld.
  • Korting op je schadeverzekeringen.
  • De Academy, waarin je werkt aan je persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling.
  • Wekelijks een gezellige vrijdagmiddagborrel om de werkweek af te sluiten.
  • Diverse incentive programma’s zoals tripjes met je collega’s, teamuitjes, kerstborrels en eindejaarsgeschenken.

Wat wij vragen:

  • Je beschikt over de volgende competenties: gestructureerd, vasthoudend, commercieel, teamgericht, klant- en servicegericht en zelfstandig.
  • Je beschikt over het diploma WFT Basis en WFT Schade Particulier óf je bent bereid deze op korte termijn op onze kosten te behalen.
  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden; menselijk, enthousiast en integer.
  • Je hebt een goed inlevingsvermogen en straalt een positieve energie uit.
  • Je bent verbaal sterk.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van Microsoft Office.
  • Ervaring in een vergelijkbare functie en ervaring met ANVA is een pré.
  • Je wilt graag 24 – 40 uur per week werken.

Ons kantoor is gevestigd in de gezellige binnenstad van Haarlem. In je lunchpauze loop je gemakkelijk de stad in, maar we hebben ook een gave bedrijfskantine! Uitermate geschikt voor onze wekelijkse vrijdagmiddagborrel.

Ben jij de relatiebeheerder die wij zoeken? Stuur dan snel je motivatie en je C.V. naar directie@endemakeijzers.nl.

Voor vragen kun je contact opnemen met Roos Dobbe, telefonisch te bereiken via 023-5317150 of per e-mail naar directie@endemakeijzers.nl

Klinkt dit nét niet helemaal als jou, maar zou je wel een andere rol willen vervullen binnen ons team? We kletsen graag met je over de mogelijkheden! Voor vragen kun je contact opnemen met Roos Dobbe. Je kunt haar telefonisch bereiken via 023-5317150, of even een mailtje sturen naar directie@endemakeijzers.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!