Management assistent / secretaresse

Endema Keijzers Verzekeringen is een verzekeringskantoor in Haarlem, een zogeheten gevolmachtigd agent.

Op een begrijpelijke en persoonlijke manier verzorgen wij met veel plezier de verzekeringen en aanverwante financiële zaken van onze relaties. Een hecht team en een vertrouwd gezicht.

We zoeken door de groei van onze organisatie een management assistent ter uitbreiding van ons team (24 tot 40 uur per week, deze functie is zowel parttime als fulltime in te vullen).

Word jij onze ondersteuning?

Hoe ziet jouw werkweek eruit?

Je dag begint natuurlijk in onze keuken. Je verwent jezelf met een heerlijke kop koffie of thee en maakt een praatje met je collega’s. Vervolgens start je je computer op en schakel je je telefoon in. Je bent klaar voor een nieuwe en uitdagende dag!

In de functie van management assistent kom je te werken in een gedreven team binnen de staf afdeling. De staf afdeling is verantwoordelijk voor veel verschillende werkzaamheden zoals: Compliance, Strategie & Business Development, Financieel, ICT, Facilitair en HR. Jouw takenpakket is heel divers, wat zorgt voor een leuke afwisseling. 

Maandelijks hebben wij een interne Academy om onze collega’s te trainen omtrent onze manier van werken. Jij hebt hier een belangrijke rol in samen met je collega. Samen zorgen jullie ervoor dat de collega’s een training kunnen volgen. Je hebt veel contact met je collega’s over werkprocessen en dit zorgt ervoor dat jullie continu van elkaar kunnen leren.

Je houdt je ook bezig met een stuk financieel. Dit betekent dat je facturen inboekt, debiteuren beheert en de financiële administratie bewaakt.

Daarnaast bied je ondersteuning op het gebied van Compliance. Dit houdt in dat je meewerkt aan het werkprogramma en steekproeven uitvoert op interne processen.

Binnen onze organisatie liggen er volop kansen en doorgroeimogelijkheden om je takenpakket verder uit te breiden, dit is afhankelijk van jouw competenties/kwaliteiten en ambitie.

Jouw taken:

  • Facturen inboeken.
  • Ondersteuning directie.
  • Ondersteuning personeelszaken.
  • Ondersteuning compliance.
  • Telefoon en e-mailafhandeling.
  • Facilitaire taken, zoals het bestellen van kantoorbenodigdheden.
  • Meedenken aan het continu verbeteren en optimaliseren van bedrijfsprocessen.

Wat vragen wij van jou?

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Afgeronde opleiding op het gebied van Finance/Economie of Secretarieel.
  • Volledig bekend met het MS Office pakket.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Representatief, integer, enthousiast, loyaal en accuraat.
  • Je wilt graag 24 / 40 uur per week werken.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een hecht team met gezellige collega’s.
  • Een uitdagende en afwisselende baan waarin je de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen.
  • Een passend salaris met 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband).
  • 50% bijdrage van je pensioen.
  • Korting op verzekeringen.
  • Elke vrijdagmiddag een gezamenlijke borrel / frisje om de werkweek af te sluiten.
  • Iedere dag een verzorgde lunch in onze sfeervolle kantine samen met je collega’s.
  • Onze personeelsuitjes. Dit zijn feestjes die je niet graag mist.

Ons kantoor is gevestigd in de gezellige binnenstad van Haarlem. In je lunchpauze loop je gemakkelijk de stad in, maar we hebben ook een heerlijk dakterras voor zonnige dagen! Uitermate geschikt voor onze wekelijkse vrijdagmiddagborrel.

Gaat deze vacature over jou? Stuur dan snel je motivatie en je C.V. naar directie@endemakeijzers.nl.

Voor vragen kun je contact opnemen met Sonja Molenaar, telefonisch te bereiken via 023-5317150 of per e-mail naar s.molenaar@endemakeijzers.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!