Ons kantoor besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Een vriendelijke, persoonlijke samenwerking staat bij ons op nummer één. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is, horen we dat heel graag. We gaan serieus om met mogelijke klachten om u te kunnen voorzien van een zo prettig mogelijke dienstverlening. Wij beoordelen de klacht en zorgen er voor dat de behandeling van de klacht binnen 2 werkdagen na binnenkomst van de klacht, aan u bevestigd wordt.
meer informatie:
Endemakeijzers is toegelaten tot het selecte gezelschap van het RMiA. Deze afkorting staat voor Registermakelaar in Assurantiën. Iedere makelaar in assurantiën die de titel RMiA draagt, heeft zich bewezen in gedrag en vakbekwaamheid op een niveau dat ver boven de wettelijke eis ligt.
De doelstelling van het RMiA is om de kwaliteit van het verzekeringsadvies aan ondernemers en particulieren op een hoog niveau te brengen en te houden. Hiertoe zijn inhoudelijk een professionele criteria vastgesteld waaraan een registermakelaar in assurantiën moet voldoen. Deze criteria worden door middel van een jaarlijks systeem van bovenwettelijke permanente educatie onderhouden.
De RMiA is niet alleen uw adviseur, maar ook zakenpartner en gesprekspartner als het aankomt op het adviesproces, de analyse, het afsluiten van de verzekering en het afwikkelen van schadeclaims. De RMiA herkent u aan het RMiA-logo. Hierdoor weet u dat u te maken heeft met een professionele en onafhankelijke adviseur.
Vertrouwen is de basis voor een goede relatie tussen de maatschappijen waar EndemaKeijzers Assuradeuren zaken mee doet en haar klanten. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat een kleine groep klanten helaas misbruik maakt van dit vertrouwen. Zij plegen fraude. Uit dezelfde onderzoeken blijkt ook dat veruit de meeste klanten vinden dat verzekeringsfraude hard moet worden aangepakt. Dat is logisch. Want hoe meer fraude er gepleegd wordt, hoe hoger de premie. Dat willen wij natuurlijk voorkomen. Dit doen we door bijvoorbeeld bij verzekeringsaanvragen te controleren met wie we zaken gaan doen en bij schadeclaims te kijken of deze terecht zijn.
Weet u bij het aanvragen van een verzekering niet goed wat wij met een bepaalde vraag bedoelen? Neem dan contact op met ons of met uw adviseur. Wij nemen graag de tijd om het duidelijk voor u te maken. Het is belangrijk dat u heldere keuzes kunt maken.
Dit geldt natuurlijk ook wanneer u bijvoorbeeld niet goed weet op welke manier u moet handelen bij een schademelding of welke informatie u aan de maatschappij dient te verstrekken bij het indienen van een schadeclaim. Zo zorgen we samen dat misverstanden worden voorkomen.
Meer weten over ons fraudebeleid? Lees hier alle informatie.
Wij zien fraude als “het doelbewust benadelen van de maatschappij in het voordeel van de fraudeur of een derde persoon”. De fraudeur geeft dan een verkeerde voorstelling van zaken om bijvoorbeeld een verzekering te kunnen sluiten of een (hogere) uitkering te krijgen dan waar hij recht op heeft. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
Wij doen er zoveel mogelijk aan om fraude te voorkomen en op te sporen. Dat is niet alleen in ons eigen belang, maar ook in het belang van onze klanten. Hoe doen wij dat?
Is er sprake van fraude? Dan nemen we maatregelen, zoals:
Welke maatregel wij nemen hangt af van de ernst en omvang van het fraudegeval.
Als u het vermoeden hebt dat een verzekerde of een andere relatie van ons fraudeert, kunt u dat aan ons melden.
Wij zullen zorgvuldig omgaan met de informatie die wij ontvangen.
Dit fraudebeleid is opgemaakt te Haarlem d.d. 6 februari 2020. Versie: 1.0
Ook op zoek naar advies, begeleiding en een vertrouwd gevoel? Neemt u dan contact met ons op! Onze specialisten spreken graag eens vrijblijvend met u af!
Postadres
Postbus 5012
2000 GA Haarlem