Financieel administratief medewerker

Weet jij als geen ander hoe je een financiële administratie moet runnen? Ben je proactief, nauwkeurig en kun je goed zelfstandig werken? Lees dan snel verder!

Over ons

Ken je ons al? Wij zijn een familiebedrijf, gevestigd in Haarlem, en leveren al 75 jaar persoonlijk advies en ondersteuning op het gebied van verzekeringen. Onze organisatie bestaat uit twee labels: Endema Keijzers Verzekeringen (verzekeringsadviseur voor particulieren en bedrijven) en HBH Serviceprovider (serviceprovider voor onafhankelijke verzekeringsadviseurs). Een vriendelijke en persoonlijke aanpak staat bij ons op nummer één! Hierdoor kunnen wij onze klanten én agenten volledig ontzorgen in een relationele sfeer.

Wij werken met een hecht team waarin iedereen zichzelf kan zijn. Bij ons gaat het om meer dan alleen de inhoud van het werk. Wij kijken om naar elkaar, stimuleren de persoonlijke groei van onze medewerkers en gaan samen op toffe bedrijfsuitjes.

In verband met de groei van onze organisatie zijn wij per direct op zoek naar versterking van ons team!

Heb jij zin om mee te groeien en word jij onze nieuwe medewerker financiële administratie?

Functie

Als financieel administratief medewerker speel jij een belangrijke rol in het vastleggen en bijhouden van onze financiële administratie. Je komt te werken in een gedreven team binnen de staf afdeling. Je analyseert de binnenkomende facturen of deze opgenomen zijn in de begroting en boekt de facturen in. Ondertussen gaat je telefoon, een collega heeft een vraag over een financiële boeking. Je kijkt met de collega mee en helpt om deze boeking goed te verwerken. Je zorgt er dagelijks voor dat de financiële administratie tot in de puntjes geregeld is. Je verwerkt dagelijks bankmutaties en je hebt nauw contact met de directie om te overleggen over rapportages en maandafsluitingen. Je werkt de managementinformatie bij en bewaakt de financiële doelstellingen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Maandelijkse afsluiting van de administratie voor rapportages.
  • Het analyseren van bedrijfsresultaten en bewaken van financiële doelstellingen.
  • Optimaal uitvoeren van het debiteurenbeheer en debiteurenstand bespreken met de directie.
  • Zorgen voor een goede en efficiënte administratieve procesgang, zodat zaken snel en foutloos in de administratie worden verwerkt.
  • Opstellen periodieke managementinformatie.
  • Het klaarzetten van betalingen.
  • Monitoren budget.
  • Financiële administratie tussen het bedrijf, agenten en verzekeraars.
  • Facturen inboeken.
  • Eventuele vragen beantwoorden van de externe accountant.
  • Alle overige voorkomende bij de functie horende werkzaamheden.

 

Wat wij bieden

  • Een hecht team met gezellige collega’s.
  • Dagelijks een vers verzorgde lunch met het team.
  • Toffe interne doorgroeimogelijkheden.
  • Een passend salaris met 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband).
  • De mogelijkheid om een vakopleiding of opleiding op maat te volgen.
  • 50% bijdrage van je pensioen.
  • Korting op je verzekeringen.
  • De Academy, waarin je werkt aan je ontwikkeling.
  • Wekelijks een gezellige vrijdagmiddagborrel om de werkweek af te sluiten.
  • Diverse incentive programma’s zoals tripjes met je collega’s, teamuitjes en cadeaubonnen.

Wat wij vragen

  • Je beschikt over de volgende competenties: gestructureerd, analytisch, teamgericht, servicegericht en zelfstandig.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Afgeronde opleiding op het gebied van Finance/Economie.
  • Ervaring met Exact Online of andere administratieve software.
  • Minstens 3-5 jaar relevante werkervaring.
  • Kennis van Microsoft Office.
  • Kennis van- en inzicht in administratieve procedures en relevante wetgeving.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring in de verzekeringsbranche is een pré.
  • Je wilt graag 20 – 24 uur per week werken.

Ons kantoor is gevestigd in de gezellige binnenstad van Haarlem. In je lunchpauze loop je gemakkelijk de stad in, maar we hebben ook een huiselijke bedrijfskantine! Uitermate geschikt voor onze wekelijkse vrijdagmiddagborrel.

Gaat deze vacature over jou? Stuur dan snel je motivatie en je C.V. naar directie@endemakeijzers.nl.

Voor vragen kun je contact opnemen met Roos Dobbe, telefonisch te bereiken via 023-5317150 of per e-mail naar r.dobbe@endemakeijzers.nl.

Klinkt dit nét niet helemaal als jou, maar zou je wel een andere rol willen vervullen binnen ons team? We kletsen graag met je over de mogelijkheden! Voor vragen kun je contact opnemen met Roos Dobbe. Je kunt haar telefonisch bereiken via 023-5317150, of even een mailtje sturen naar r.dobbe@endemakeijzers.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!