Vind jij het leuk om klanten telefonisch te woord te staan? Ben jij gestructureerd, klant- en kwaliteitsgericht en omschrijf jij jezelf als behulpzaam? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn een ondernemend familiebedrijf, gevestigd in de binnenstad van Haarlem en wij bieden sinds 1946 persoonlijk advies en ondersteuning op het gebied van particuliere- en zakelijke schadeverzekeringen. Onze organisatie bestaat uit twee labels: Endema Keijzers Verzekeringen en HBH Serviceprovider. Endema Keijzers Verzekeringen is een onafhankelijk advieskantoor voor particulieren en bedrijven. HBH Serviceprovider kenmerkt zich als het volmachtbedrijf met volmachten van gerenommeerde verzekeraars. Vanuit die hoedanigheid ondersteunt HBH Serviceprovider onafhankelijke advieskantoren in de bedrijfsvoering. Onze bedrijven vullen elkaar perfect aan en zorgen ervoor dat wij voor ieder risico een passende verzekeringsoplossing kunnen aanbieden.
Onze organisatie groeit hard, aan uitdagingen en kansen dus geen gebrek! Heb jij zin om mee te groeien en word jij hét visitekaartje van onze organisatie? Lees dan snel verder!
Voor jou als frontoffice medewerker is elke dag anders! Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze particuliere en bedrijfsmatige klanten die een vraag hebben over hun verzekeringspakket. Je bent tevens het eerste aanspreekpunt voor onze agenten die zijn aangesloten bij HBH Serviceprovider. Met jouw ervaring verloopt het telefoonverkeer professioneel, soepel en zorg je ervoor dat onze klanten en agenten met de juiste collega’s worden doorverbonden. Het is soms snel schakelen, maar dat is voor jou geen probleem want jij bent georganiseerd en een kei in communiceren!
Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor, verwerk je inkomende en uitgaande e-mail en ben je verantwoordelijk voor facilitaire taken zoals agendabeheer en het bestellen van kantoor- en keukenbenodigdheden. Je verzorgt de lunch tijdens vergaderingen, bestelt wekelijks boodschappen bij de AH en je zorgt ervoor dat het kantoor opgeruimd en netjes is.
Kortom, een ontzettend leuke en afwisselende functie waarin geen dag voor jou hetzelfde eruit ziet!
Wij vinden het belangrijk dat jij je volledig kunt ontwikkelen en denken graag op lange termijn met je mee. Het succes van ons bedrijf zit hem namelijk echt in onze mensen, en het is onze prioriteit dat jij dit ook zo ervaart. Daarom krijg je veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen en te laten zien wat je kan. Wij bieden je de mogelijkheid om cursussen, een vakopleiding of een opleiding op maat te volgen. Na het behalen van je vakdiploma’s is er dan een mooie kans om door te groeien tot relatiebeheerder.
Jij krijgt energie van klantcontact en bent klant- en servicegericht. Daarnaast werk je nauwkeuring, kun je je goed inleven in een ander en vind je het leuk om in een dynamische en snelgroeiende omgeving te werken. En verder?
Denk jij dat deze functie iets voor jou is? Mail dan je motivatie en C.V. naar directie@endemakeijzers.nl ter attentie van Roos Dobbe. Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen via 023-5317150.
Je komt te werken in de financiële dienstverlening. Dit betekent dat wij voorafgaand aan je dienstverband een screening uitvoeren. Wij trekken je referenties na en we vragen je om een positieve Verklaring Omtrent Gedrag zodra je ons voorstel hebt geaccepteerd.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!
Postadres
Postbus 5012
2000 GA Haarlem