Krijg jij energie van plannen, organiseren en ontzorgen? Ben je secuur en steek jij graag je handen uit de mouwen? En vind je het leuk om bij te dragen aan de verdere groei en ontwikkeling van onze organisatie samen met een enthousiast team? Dan ben jij de directiesecretaresse die wij zoeken!
Als directiesecretaresse vervul je een belangrijke en veelomvattende rol. Je ondersteunt de directie in hun dagelijkse werkzaamheden door administratieve en secretariële taken op je te nemen. Je beheert o.a. de agenda’s en e-mail, bewaakt deadlines, organiseert vergaderingen, bereidt stukken en presentaties voor en zorgt ervoor dat alles voor een vergadering tot in de puntjes is geregeld. Daarnaast analyseer en visualiseer je dagelijks data uit verschillende bronnen, en schakel je met de directie om hen te voorzien van de gewenste rapportages. De directie kan op jou rekenen omdat je sterk organisatorisch onderlegd bent, snel kunt schakelen en niet bang bent om initiatieven te nemen.
Je bent primair verantwoordelijk voor het ondersteunen van de directie, maar als team streven we ook naar een soepele ondersteuning van de gehele organisatie. We denken met elkaar mee, leren van elkaar en nemen elkaars taken over als het nodig is. Jij bent een verbindende factor binnen onze organisatie en het is belangrijk dat iedereen bij jou terecht kan.
Organiseren en voorbereiden van vergaderingen, inclusief het notuleren van besprekingen.
Opstellen van zakelijke presentaties, documenten en rapporten.
Bewaken van de doelstellingen van de organisatie.
Fungeren als eerste aanspreekpunt, zowel intern als extern.
Beheren van de agenda van de directie en het inplannen van afspraken.
Administratieve en organisatorische ondersteuning voor o.a. HR, Finance, IT en Compliance.
Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail en post).
Ad-hoc werkzaamheden.
Wij zijn een ondernemend familiebedrijf en bieden sinds 1946 persoonlijk advies en ondersteuning op het gebied van particuliere- en zakelijke schadeverzekeringen. Wij hechten waarde aan persoonlijk contact en focussen ons op het opbouwen van langdurige vertrouwensrelaties. Onze organisatie bestaat uit twee labels: Endema Keijzers Verzekeringen en HBH Serviceprovider. Endema Keijzers Verzekeringen is een onafhankelijk advieskantoor voor particulieren en bedrijven. HBH Serviceprovider kenmerkt zich als het volmachtbedrijf met volmachten van gerenommeerde verzekeraars. Vanuit die hoedanigheid ondersteunt HBH Serviceprovider onafhankelijke tussenpersonen in de bedrijfsvoering. Onze bedrijven vullen elkaar hierdoor perfect aan en zorgen ervoor dat wij altijd verschillende verzekeringsoplossingen kunnen aanbieden, passend bij de persoonlijke situatie van de klant.
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een dienstverlenende en enthousiaste directiesecretaresse met enkele jaren ervaring in een rol als (directie)secretaresse of management assistent. Je houdt van aanpakken en je pakt werkzaamheden proactief op. Je wordt blij van het coördineren en regelen van allerlei zaken en je kunt goed prioriteiten stellen en vooruit denken!
Daarnaast:
Werken bij Endema Keijzers Verzekeringen betekent werken in een snelgroeiende en mensgerichte werkomgeving waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt! Korte lijnen en collega’s die samen een hecht en gezellig team vormen.
Naast een competitief salaris bieden wij jou uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo kun je rekenen op een goed pensioen, 26 vakantiedagen (o.b.v. fulltime dienstverband) en staat er elke dag een vers verzorgde lunch voor je klaar in onze huiselijke bedrijfskantine.
Daarnaast bieden wij jou diverse mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling, een interessante werknemerskorting op je schadeverzekeringen, diverse uitjes met je collega’s en wekelijks een gezellige vrijdagmiddagborrel om de werkweek mee af te sluiten.
Denk jij dat deze functie iets voor jou is? Mail dan je motivatie en C.V. naar directie@endemakeijzers.nl ter attentie van Roos Dobbe. Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen via 023-5317150.
Je komt te werken in de financiële dienstverlening. Dit betekent dat wij voorafgaand aan je dienstverband een screening uitvoeren. Wij trekken je referenties na en we vragen je om een positieve Verklaring Omtrent Gedrag zodra je ons voorstel hebt geaccepteerd.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!
Postadres
Postbus 5012
2000 GA Haarlem